Ja Was chyba wprowadziłem w błąd poprzez złe otagowanie tematu w ogóle zły dział, pomimo że w treści wspomniałem ale słabo wspomniałem że hak chce zamontować w F2FL MY2012. Wspomniałem że moduł siedzi PDC siedzi w aucie, kolega piotrek_gdy wiem że miałeś dobre chęci na PW z częściami do OII nie podpasują.
W drugim moim poście jest instrukcja MP2S (http://www.martec.pl/files/quasar/MP2S_PL.pdf) tam wyjaśnione zasadę załączania i wyłączania światła na przyczepce oraz stan świateł na aucie. On chyba nie steruje modułem BCM tylko TY ręcznie kręcisz pokrętłem do załączania świateł mijania wykonujesz ten ruch, czyli właczysz wyłaczysz, właczysz wyłaczysz i masz na przyczepce światło przeciwmgielne a z tyłu na aucie Ci się nie świeci. Moduł haka nie dotyka w żaden sposób BCM, nie wydaje mu poleceń - przynajmniej Ja to tak rozumiem.
Nie mam żadnych schematów do F2FL takie wiązki.
Westfalia również ma w ofercie wiązkę dedykowaną z modułem ale za 600,- zł, instrukcje montażu wkleiłem wyżej.
Ten moduł to jest przeznaczony do CAN instalacji ale Ty u siebie w aucie masz wszystko cyfrowo/ elektronicznie a to jest wersja analogowa/ ręczna.
krzynol, zwracam Ci honor, dany moduł na 101 % nie odłączy PDC ani go nie oszuka. Potwierdził to sam producent.
Zamieszczone przez krzynol
Zamieszczone przez krzynol
Westfalia również ma w ofercie wiązkę dedykowaną z modułem ale za 600,- zł, instrukcje montażu wkleiłem wyżej.
Ten moduł to jest przeznaczony do CAN instalacji ale Ty u siebie w aucie masz wszystko cyfrowo/ elektronicznie a to jest wersja analogowa/ ręczna.
krzynol, zwracam Ci honor, dany moduł na 101 % nie odłączy PDC ani go nie oszuka. Potwierdził to sam producent.
Komentarz